Edicra Pro

edicra pro to zaawansowany technicznie system stworzony z myślą o bezproblemowym, szybkim i co najważniejsze intuicyjnym zarządzaniu stronami internetowymi.

Dzięki swojej niezwykle elastycznej budowie może być wdrażany w różnego typu serwisach takich jak portale, serwisy ogłoszeniowe, strony tematyczne i firmowe, sklepy on-line czy serwisy społecznościowe.

Znajomość języków tworzenia stron www nie jest wymagana aby móc korzystać z edicra pro!

Główne zalety

Maksymalnie łatwa obsługa

Przy budowie systemu główny nacisk położono na łatwość obsługi - tak, aby nikt nie miał problemów z jego interfejsem, a przy tym zawierał najnowocześniejsze narzędzia pomocne przy zarządzaniu i rozbudowie własnego serwisu internetowego.

Wieloletnie doświadczenie

Pomysł na taki, a nie inny system CMS powstał z realnej potrzeby. Pierwsza wersja naszego systemu powstała 10 lat temu i od tego czasu jest nieustannie rozwijana. Dzięki kilkuset wdrożeniom, wiemy jakie potrzeby mają nasi Klienci. Aktualnie oferowana wersja systemu edicra pro jest wypadkową naszych wieloletnich doświadczeń.

Nowoczesne rozwiązania

Szkielet systemu zbudowany jest tak, aby pomagał zarządzać poszczególnymi elementami witryny oraz wspomagał przyszłą rozbudowę. Podstawą edicra pro jest wielojęzyczność oraz podział na tryby dostępu, a cały kod CMS zgodny jest z najnowszymi standardami WWW.

Zasada działania

System zapewnia szereg przydanych funkcji. Po zalogowaniu w tryb administracyjny Twoim oczom nie ukaże się panel administracyjny spotykany w innych systemach CMS.

W edicra do administrowania serwisem służy specjalne rozwijane menu, które pojawia się w górnej części strony. Za jego pomocą można uruchamiać poszczególne komponenty systemu, a następnie zarządzać artykułami, aktualnościami, użytkownikami, produktami itp.

Rozwiązania specjalne

W ramach systemu dostępne są m.in. następujące funkcje:
  • zarządzanie artykułami,
  • centrum aktualności,
  • system galerii,
  • zarządzanie użytkownikami,
  • zarządzanie bannerami reklamowymi,
  • zaawansowany newsletter,
  • forum dyskusyjne,
  • katalog produktów,
  • zamawianie produktów i płatności on-line,
  • katalog wycieczek (dla biur podróży),
  • zarządzanie ogłoszeniami,
  • zarządzanie informacjami o przetargach,
  • wersje językowe (obsługa dowolnej ilości języków).